اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

مشکلات لپ تاپ دل

مشکلات لپ تاپ دل :

لپ تاپ  دل نیز مانند سایر لپ‌تاپ‌ها دچار مشکل می‌شود و برای رفع این مشکل نیاز است که به مراکز معتبر و حرفه‌ای که در زمینه تعمیر این نوع لپ‌تاپ‌ها مهارت کافی دارند مراجعه کنیم . مشکل های این لپ تاپ  مشکلاتی نظیر خاموش شدن خودبخودی ، روشن شدن خودبه خودی ، هنگ کردن دستگاه ،داغ کردن دستگاه ، مشکل های فنی دستگاه و همچنین مشکلات مرتبط با صفحه نمایش ، کیبورد و باتری دستگاه بس که مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای در زمینه رفع اشکالات این لپ تاپ ها می‌توانیم این مشکلات را به راحتی و با کمترین هزینه ممکن حل کنیم .

تعمیرگاه های بسیاری هستند که در زمینه مشکلات این لپ تاپ و رفع این مشکلات توانایی و مهارت کافی داشته و می‌توانند مشکلات ربط تام شما را با بالاترین کیفیت ممکن حل کرده و در کمترین زمان ممکن لپ‌تاپ شما را به شما تحویل دهد .

برای تعمیرات لپ تاپ دل اینجا کلیک کنید.

خرابی کیبورد :

کیبورد های لپ تاپ ها به دلیل فشار دائمی که بر روی آن هاست، ریختن مایعات و ضربه زدگی دچار خرابی می شوند. علاوه بر این موارد ممکن است استفاده طولانی مدت از کیبورد باعث فرسودگی آن ها می شود که هر شرکتی برای تعویض کیبورد لپ تاپ های خود راهنمای آن را درون سایت خود قرار داده است.

مشکلات لپ تا دل

ثابت ماندن پیکسل :

اگر در صفحه نمایش لپ تاپ خود نقاط سبز یا قرمز رنگ را مشاهده کرده اید در جریان باشید که پیکسل های صفحه نمایش شما ثابت مانده است و در این صورت نمی توانند هنگام روشن شدن دستگاه، با پیکسل های دیگر روشن نمی شوند که در این صورت باید به تعویض پیکسل اقدام شود.

کرش کردن :

یکی دیگر از مشکلات سیستم کرش کردن می باشد. که هر گاه سیستم کرش کند در بوت شدن دستگاه به مشکل بر می خورد.

وجود ویروس :

هنگامی که پنجره های بیش از حد بر روی صفحه نمایان می شوند و یا در دانلود کردن کاهش سرعت را مشاهده می کنید در جریان باشید که دستگاه شما ویروسی شده است. که برای رفع این مشکل به شما پیشنهاد می شود از نرم افزار های ضد ویروس یا همان آنتی ویروس استفاده کنید.

قدیمی بودن درایور کارت گرافیک :

هنگامی که ویدئو های شما در هم ریخته نمایش داده می شود  بدانید که منشا این مشکل این است که درایور کارت گرافیکتان قدیمی می باشد. برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می شود که ورژن بروز درایور کارت گرافیک خود را دانلود کنید.

مشکلات لپ تاپ دل

سوالات متداول کاربران لپ تاپ دل :

برای آب بندی باتری چه کار کنیم ؟

بهترین کار برای آب بندی کردن باتری لپ تاپ این است که از سیستم خود استفاده کنید تا شارژ آن به صورت کامل تخلیه شود و پس از خاموش شدن دستگاه، آن را به مدت شش ساعت به شارژ بزنید و در این تایم از دستگاه استفاده نشود.

طریقه صحیح شارژ کردن لپ تاپ چیست ؟

عده کثیری از کاربران لپ تاپ ها با دائم در شارژ زدن دستگاه به باتری آسیب می رسانند و عده ای دیگر با به صفر رساندن شارژ باتری به آن آسیب می رسانند. بخاطر داشته باشید که اگر به طور مداوم دستگاه داخل شارژ باشد باعث کاهش عمر باتری می شود. با این که هنگام فول شدن باتری خود به خود اتصال قطع می شود اما باز هم رعایت این مسئله منجر به افزایش عمر باتری می شود. برای این که فشار زیادی به باتری وارد نکنید اجازه ندهید تا میزان شارژ باتری به زیر 10% برسد.

مشکلات لپ تاپ دل

چگونه ویندوز لپ تاپ را ریکاوری کنیم ؟

در ابتدا دستگاه را خاموش کنید و با کلید assists  آن را روشن کنید و وارد بخش mode rescue  شوید. گزینه recavery troubleshooting start را انتخاب کنید. در انتخاب زبان گزینه     us  را انتخاب کنید.

در صورت کار نکردن وایرلس چه کاری باید انجام داد ؟

این مسئله ممکن است مربوط به بخش درایور قطعه وایرلس باشد که یا نصب نشده و یا با مشکل رو به رو شده است و باید درایور جدید مربوط به آن دانلود و نصب شود. و احتمال بعدی مربوط به خرابی دستگاه مودم می باشد.

نمایندگی دل :

نمایندگی دل یکی از مراکز رفع اشکالات لپ تاپ است که شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه ممکن لپ‌ تاپ مورد نظر خود را از این مرکز تهیه و دریافت کرده و همچنین در صورت مشکل لپ تاپ دل می‌توانید با مراجعه به این مرکز مشکل خود را حل کنید .

لپ تاپ دل یکی از لپ‌ تاپ‌ های بسیار محبوب است که با داشتن کیفیت بالا و همچنین هزینه مناسب نسبت به سایر لپ تاپ ها توانسته است محبوبیت بسیاری به دست آورد . همچنین خدمات پس از فروش این لپ تاپ مانند رفع مشکلات لپ تاپ دل و رفع نواقص آن‌ و همچنین شناخت مشکلات لپ تاپ باعث شده‌ است که از این وسیله نسبت به سایر لپ‌ تاپ‌ ها استقبال ویژه ای شود .

نمایندگی دل با دارا بودن نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه تعمیرات لپ تاپ توانسته است مشکل لپ تاپ دل را به‌آسانی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با هزینه‌ ای بسیار ناچیز رفع کرده و کیفیت و هزینه مناسب را با یکدیگر به شما هدیه دهد .

یکی از تفاوت‌ های این مرکز با سایر مراکز رفع مشکلات لپ تاپ  این است که در صورت عدم رضایت می‌توانید هزینه پرداخته شده برای تعمیر و یا رفع اشکالات لپ تاپ دل  دریافت کنید .

مشکلات این لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که باید بسیار سریع نسبت به رفع آن بکوشید زیرا در صورت عدم برطرف کردن این مشکلات می‌تواند صدمات بزرگ‌تری به وسیله شما وارد کند .

مشکلات لپ تاپ دل

چاره چیست؟

بنابراین اگر شما نیز به فکر رفع مشکلات لپ تاپ خود هستید و یا به تازگی با اشکالات لپ تاپ دل دست و پنجه نرم میکنید و نمیدانید چاره چیست میتوانید به سایت نمایندگی دل مراجعه کرده و به راحتی و با هزینه ای مناسب لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کرده و یا اقدامات لازم مرتبط با مشکلات این لپ تاپ را انجام دهید .

همچنین میتوانید از خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط با اشکال های لپ تاپ دل برخوردار شده و در صورت برخورد با هر گونه مشکل اقدامات لازم نسبت به رفع آن را انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *